נוהל קופה קטנה

  1. מטרה
    1. ככלל הוצאות כדאי ורצוי לשלם באמצעות המזכירות
    2. מטרה הנוהל לקבוע את הכללים לשימוש בכספי קופה קטנה לשם ביצוע תשלומים מידיים במזומן באופן נאות במקום בו התשלום באמצעות המזכירות אינו מתאפשר ואו ממש קטן ומייצר סרבול מיותר.
  2. השיטה
    1. תיפתח קופה קטנה לכל ועדה, לפי הצורך, בעדיפות ליו״ר באופן אישי
    2. בעת קבלת קבלה או חשבונית, יש להקפיד כי ירשם על גבי החשבונית: תאריך התשלום, שם הועדה, שם המשלם, מהות ההוצאה, סעיף תקציבי (חג שבועות, כנס מדריכים וכדומה)
    3. כל אחראי קופה ימלא טופס ״הוצאות קופה קטנה״ באופן שוטף במסמך כדוגמת זה המצורף לנוהל
    4. עם סיום המזומן בקופה או לקראת סיום הקופה, יסכם האחראי את ההוצאות בטופס ״הוצאות קופה קטנה״, יעביר את הטופס לאישור המזכיר בצרוף החשבוניות / הקבלות שנצברו אצלו, לצורך קבלת החזר כספי לקופה כנגד ההוצאות.
    5. במידה ויתגלו הפרשים בקופה על המזכיר לדווח לועד המקומי
    6. בסוף כל שנה תיעשה על ידי המזכיר ״ספירת מלאי/התאמה״ לכל הקופות ויוצא דו״ח מצב הקופות לועד המקומי
    7. טופס ״הוצאות קופה קטנה״
      שם הועדה:   
      תאריך סכום המשלם המוטב סעיף תקציבי הסבר
                 
                 
עודכן אוגוסט 2022